Internetimaksete hiid PayPal on krüptomaailmas toimuvat senimaani kõrvalt jälginud ning konkreetsed sammud on jäänud kuulujuttude tasemele. Seda kuni eelmise nädalani, kui firma teatas, et tema kasutajad saavad peagi osta ja müüa krüptorahasid.
Bitcoin ja teised varsti Paypal’is kättesaadavad
Digitaalsete maksete vahendaja PayPal võimaldab peagi oma klientidel osta, müüa ja hoida Bitcoini ja mitut teist krüptovaluutat läbi olemasolevate kasutajakontode, teatas ettevõte pressiteates. Esimeses järjekorras plaanib PayPal võimaldada oma klientidel osta Bitcoini, Ethereumi, Bitcoin Cash’i ja Litecoini. Uudis on mõjunud Bitcoini hinnale vägagi elavdavalt – Bitcoin on tõusnud 12 000 dollari piirimailt ligikaudu 10% ja kaupleb artikli kirjutamise hetkel $13 200 tasemel.
Pressiteates nentis Firma tegevjuht ja president Dan Schulman, et valuutade üleminek digitaalsele kujule on vältimatu. See toob tema sõnul kaasa selged eelised inimeste suuremaks rahandusse kaasamiseks. Ta lisas, et ettevõte soovib innukalt teha koostööd maailma keskpankade ja reguleerivate asutustega, et pakkuda tuge ja aidata kaasa rolli kujundamisele, mida digitaalsed valuutad mängivad globaalse rahanduse ja kaubanduse tulevikus.
Krüptotehingud PayPal’i keskkonnas saavad toimuma krüptomaakleri Paxos vahendusel. Selle partnerluse raames pakub Paxos krüptovarade kauplemist ja hoiustamist, mis võimaldab PayPal’il serveerida oma klientidele krüptoteenuseid otse PayPal’i rakenduses.
PayPal võib aidata viia krüpto massidesse
Uudis on märkimisväärne, kuna PayPal võib tõsta krüptovaluutade teadlikkust ja kasutuselevõttu. PayPal’il on veebilehe Statista andmetel ligikaudu 350 miljonit aktiivset kontot, mille hulka kuulub ka 26 miljonit kaupmeest. Esimeses järgus tehakse teenus kättesaadavaks USA klientidele, mis tähendab, et turule toomise ajal saab ligikaudu 150 miljonit ameeriklast osta, müüa ja kulutada krüptoraha oma PayPal’i rahakoti tuttavas keskkonnas. See võib potentsiaalselt suurendada oluliselt krüptorahade adaptsiooni ja haaret.
Et mõista PayPal’i kliendibaasi suurust, on konkureerivate digitaalsete makseteenuste pakkujatel ette näidata oluliselt väiksemad numbrid. Näiteks Ameerikas populaarsel Cash App’il on keskmiselt 30 miljonit aktiivset kasutajat kuus ning teistel tuntud platvormidel nagu Revolut ja Robinhood on mõlemal umbes 13 miljonit aktiivset kasutajat.
Loe lisaks: “Eesti Pank uurib digiraha tehnoloogiat”