Pärast edukat koostööd Redditiga käesoleva aasta alguses on Polygon käivitanud uue projekti – seekord koostöös Starbucksiga. Starbucks ja Polygon lansseerisid platvormi 8. detsembril esialgsele beetatestijate rühmale. Täiendavaid testijaid oodatakse programmiga liituma 2023. aasta jaanuaris.
NFT-põhine lojaalsusprogramm
Starbucks on käivitanud oma NFT-põhise lojaalsusprogrammi Starbucks Odyssey esimesele USA beetatestijate grupile. Uus algatus, mis hõlmab kohviteemalisi NFTsid, on Starbucksi olemasoleva lojaalsusprogrammi Starbucks Rewards laiendus. Kasutajad saavad osaleda platvormi interaktiivsetes tegevustes, mis edukal läbimisel võimaldavad liikmetel teenida kogutavaid templeid ehk Starbucksi NFTsid. Templid ja punktid avavad ka juurdepääsu võimalikele eksklusiivsetele kogemustele, milleks võivad olla veebipõhised jookide valmistamise kursused, erilised üritused või isegi reis ettevõtte kohvikasvandussse Costa Ricas. Starbucksi lojaalsuse, turunduse ja strateegia asepresidendi Ryan Butzi sõnul on Polygoni kiire ja süsinikuneutraalne võrk ideaalne alus Starbucksi esimesele digitaalsele kogukonnale, sest see on kooskõlas ettevõtte loodussäästlikkuse ja jätkusuutlikkuse põhimõtetega. Polygon, mis on nn 2. kiht Ethereumi plokiahela peal, on võtnud endale eesmärgiks muuta oma jalajälg aasta lõpuks süsinik-negatiivseks.
Starbucksi “rännakud”
Starbucksi Odyssey on mõeldud ettevõtte kaubamärgi reklaamimiseks ja klientidele firma ajaloo tutvustamiseks. Rakendus viib kasutajad erinevatele “rännakutele”, mis võivad hõlmata mitmeid omapäraseid tegevusi, nagu videote vaatamine, viktoriinidele vastamine ja mõistatuste lahendamine või isegi kohvikutes käimine, et proovida uusi jooke, mida ettevõte soovib oma klientidele tutvustada. Viimane näide on osa sellest, mis muudab Starbucks Odyssey huvitavamaks kui muude ettevõtete NFT-algatused, kuna see on seotud Starbucksis juba olemasoleva lojaalsusprogrammi ja mobiilimaksetehnoloogiga.
Spetsiaalne NFT turg
2023. aastal on Starbucksil plaan käivitada oma NFT turg, mida toetab Nifty Gateway, võimaldades Odyssey kasutajatel osta ja müüa oma NFTsid. Eelmainitud NFTde müügist saadud vahendeid plaanitakse kasutada osaliselt heategevuslikel eesmärkidel. Starbucks lihtsustab NFTde ostmise protsessi, kuna see ei nõua, et kasutajatel oleks krüptorahakott või arusaam Web3 aluseks olevatest tehnoloogiatest. Programmi liikmed saavad osta NFTsid krediitkaardiga, nagu iga muu veebipõhise ostu puhul.
Loe lisaks: “Ronaldo ja Binance loovad NFT kollektsiooni”